חינוך פתוח לדיון

מחבר:
מכון חינוך דרך כפר
תאריך יצירה:
07/04/2013
תיאור:
בית המדרש דן במקומם של סימני שאלה בתהליך החינוכי. מה המינון הנכון בין הצבת סימני שאלה לבין הצבת סימני קריאה? האם יש משמעות להצפת שאלות ודילמות כאשר התשובה ממילא מוחלטת מראש? איזה דילמות חשוב להביא לחניכים?
סוגיות חינוכיות:
  • מה המקום של סימני שאלה בתהליך החינוכי?
  • מהן הסכנות והרווחים בהעלאת סימני שאלה?
  • מה המטרה ועד כמה נכון לפתוח החלטות חינוכיות לדיון עם החניכים, גם כאשר יש תשובה מוחלטת?
  • איזה דילמות נבחר להביא לחניכים ואיזה לא? למה?
הורדת קבצים: מערך למנחה דף לימוד קובץ נוסף 1